Nissan X-Trail із технологією e-POWER. Неперевершене керування автомобілем

Хто ж знав, що електрична тяга може приносити стільки захоплення? Nissan X-Trail поєднує в собі дві передові унікальні технології, які забезпечують більш чутливу, тиху та продуктивну їзду порівняно з традиційним бензиновим двигуном [1]. Унікальні технології X-Trail відрізняються від традиційного гібрида. З акумулятором, який заряджається від бензинового двигуна, не потрібно шукати джерело живлення. А доступний повнопривідний Nissan з технологією e-4ORCE забезпечує ще більш контрольоване й стабільне керування.

e-POWER

Вибирайте унікальну технологію, яка не потребує підключення до мережі. Це e-POWER від Nissan

Illustration

Завжди готовий до пригод: немає потреби підключатися до мережі

Завдяки технології e-POWER інновації не зупиняються ні на мить. Nissan e-POWER — це унікальна електрифікована технологія, яка виходить за межі традиційних гібридів. Nissan e-POWER забезпечує чутливу й тиху роботу електродвигуна на акумуляторі, що постійно заряджається від економічного бензинового двигуна [1]. Вам не потрібно шукати мережу для підключення й заряджання — насолоджуйтеся комфортним пересуванням містом без зайвих турбот.

E-4ORCE

Електрифікований досвід керування автомобілем. e-POWER з повним приводом. Це e-4ORCE від Nissan

Illustration

e-POWER з технологією повного приводу e-4ORCE

Ви та ваші пасажири отримаєте максимальне задоволення від поїздки завдяки потужному, плавному рухові електрифікованого автомобіля. Nissan e-4ORCE — це унікальна електрифікована технологія повного приводу, яка забезпечує ідеальний баланс між потужністю та неперевершеною контрольованістю. Ще краще зчеплення з дорогою, ще більша стабільність.

Illustration

Перемикач e-Shifter

Чудово сконструйований перемикач e-Shifter дає змогу перемикати режими роботи X-Trail: режим D (Drive) пропонує покращений контроль двигуна, а в режимі B (Brake), доступному на e-POWER і e-4ORCE, ви отримуєте поліпшену зарядку акумулятора.

Illustration

Плавність і стабільність руху, де б ви не сиділи

Під час прискорення, гальмування та проходження поворотів. Кожен маневр впливає на стабільність руху автомобіля. Повнопривідний Nissan X-Trail з технологією e-4ORCE забезпечує майже ідеальний розподіл ваги й точний контроль крутного моменту для рівної та стабільної їзди. Ваші пасажири відчуватимуть максимальний комфорт, де б вони не сиділи.

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ПОВНИЙ ПРИВІД З 5 РЕЖИМАМИ

Вибирайте один з 5 доступних режимів їзди [4], які дозволяють вашому автомобілю адаптуватися практично до будь-якої ситуації.

Illustration

РЕЖИМ ECO — допомагає вам збільшити дистанцію між автомобільними заправками

Оптимізує роботу двигуна та інших функцій автомобіля, поліпшуючи загальну ефективність.

РЕЖИМ STANDARD — баланс між продуктивністю та економічністю

Забезпечує комфортне керування автомобілем за будь-яких умов.

РЕЖИМ SPORT — миттєве реагування двигуна

Спортивний режим покращує керованість автомобіля під час проходження звивистих поворотів.

РЕЖИМ SNOW — менше пробуксовування коліс, краще зчеплення

Адаптує налаштування акселератора. Інтелектуальна система повного приводу також адаптується, задіюючи всі чотири колеса для початку руху [4].

РЕЖИМ OFF-ROAD — для їзди по бруду, піску чи гравію

Покращує зчеплення та контроль завдяки інноваційній інтелектуальній системі повного приводу.

Технологія e-Pedal

Унікальна технологія e-Pedal Step від Nissan дає можливість ефективно прискорюватися та гальмувати за допомогою лише педалі акселератора на швидкості понад 10 км/год. Прибирання ноги з педалі акселератора призведе до гальмування й навіть повної зупинки автомобіля [2].

Illustration
Illustration

Цифрова панель приладів

На цифровій HD панелі приладів діагоналлю 12,3” [3], ви можете спостерігати за даними про споживання енергії.

  • [1] Мінімальна/максимальна витрата палива для комбінованого WLTP (л/100 км): 5,9–6,0 Мінімальні/максимальні викиди CO2 для комбінованого WLTP (г/км): 134–136. Необхідно адаптувати відповідно до особливостей ринку та представлених на ньому моделей.
    [2] Не слід покладатися винятково на функції, створені для більшої зручності водія. За певних обставин і умов деякі функції можуть не працювати. Застосовуються обмеження швидкості та інші обмеження. Для отримання відомостей про правила й умови використання технологій Nissan зверніться до свого дилера Nissan або відвідайте веб-сайт www.nissan.ua
    [3] Сенсорний екран з діагоналлю 12,3 дюйма з високою роздільною здатністю доступний лише в комплектації N-Connecta та вище.
    [4] Ця функція не входить у стандартну комплектацію.
    Зображення та описи наведено виключно для ознайомлення. На деяких зображеннях можуть демонструватися версії автомобіля, призначені для інших ринків. Автомобілі на зображеннях не обов’язково відповідають конкретним моделям, комплектаціям чи пропозиціям. Показані функції можуть бути недоступні або не входити до стандартної комплектації чи включатися додатково (за окрему плату).і.

    [1] Мінімальна/максимальна витрата палива для комбінованого WLTP (л/100 км): 5,9–6,0 Мінімальні/максимальні викиди CO2 для комбінованого WLTP (г/км): 134–136. Необхідно адаптувати відповідно до особливостей ринку та представлених на ньому моделей.
    [2] Не слід покладатися винятково на функції, створені для більшої зручності водія. За певних обставин і умов деякі функції можуть не працювати. Застосовуються обмеження швидкості та інші обмеження. Для отримання відомостей про правила й умови використання технологій Nissan зверніться до свого дилера Nissan або відвідайте веб-сайт www.nissan.ua
    [3] Сенсорний екран з діагоналлю 12,3 дюйма з високою роздільною здатністю доступний лише в комплектації N-Connecta та вище.
    [4] Ця функція не входить у стандартну комплектацію.
    Зображення та описи наведено виключно для ознайомлення. На деяких зображеннях можуть демонструватися версії автомобіля, призначені для інших ринків. Автомобілі на зображеннях не обов’язково відповідають конкретним моделям, комплектаціям чи пропозиціям. Показані функції можуть бути недоступні або не входити до стандартної комплектації чи включатися додатково (за окрему плату).