Гібрид чи електромобіль? Тест-драйв нового Nissan X-Trail e-Power
Стриманий і солідний — дизайн Nissan X-TrailГібрид Nissan X-Trail візуально нічим не відрізняється від бензинової версії моделі — його видають тільки написи e-Power і e-4orce на кузові.
Новий Nissan X-Trail повернувся до витоків: у його дизайні знову переважають кути — як на перших поколіннях моделі. Кросовер має солідніший вигляд, ніж попередник.
Передня частина авто вийшла доволі виразною. У нього високий капот, фірмова V-подібна решітка радіатора і "двоповерхові" світлодіодні фари.
У топовому варіанті Tekna+ оптика адаптивна, а також встановлені 19-дюймові диски. Нижня частина кузова прикрашена сріблястим хромованим декором. Як опція доступне двоколірне забарвлення.
Салон Nissan X-Trail e-Power
Оцінимо салон Nissan X-Trail e-Power. Внутрішнє оздоблення в гібриді настільки ж якісне, як і у всіх X-Trail четвертої генерації (і набагато краще, ніж у моделі минулого покоління). У варіанті Tekna+ м'яка двоколірна шкіра поєднується зі вставками "під дерево".
Скошене знизу кермо таке саме, як і в бензиновому Nissan X-Trail 2024, а ось джойстик трансмісії у гібрида особливий. Поруч з'явилася кнопка вибору повністю електричного режиму.
На віртуальній панелі приладів гібрид видає індикатор потужності мотора. Показання добре зчитується, а графіку можна змінити — доступні класичні прилади або ж оригінальніший дизайн. Є й проекція на лобове скло.
12,3-дюймовий тачскрін розташований високо — на рівні очей. Меню мультимедійної системи просте і зрозуміле. Радує, що збережено фізичні перемикачі аудіо та клімату, хоча деякі кнопки все ж дрібнуваті. Нижче розташовані роз'єми USB-A і USB-C, а також бездротова зарядка для смартфона.
Усередині вистачає відділень для дрібної поклажі. Крім шухляди для рукавичок і кишень у дверях передбачені місткий бокс у підлокітнику і ніша в центральній панелі.
Доступ на другий ряд полегшують двері, що відчиняються на прямий кут. Місця для ніг і над головою тут більш ніж достатньо навіть для пасажирів зростом 2 метри. На додачу, крісла забезпечені горизонтальним регулюванням і регульованим кутом нахилу спинок.
У задніх пасажирів також є підігрів, а ще окрема зона клімату. На додачу, передбачені USB-роз'єми і навіть висувні шторки, як на преміальних авто. Підлокітником служить центральна секція спинки дивана, що складається.
Для Nissan X-Trail доступний і третій ряд крісел, але конкретно це авто є п'ятимісним. У такої конфігурації є своя перевага — багажник у цьому разі більший. Його об'єм становить 575 л у звичайному стані та 1396 л — зі складеними сидіннями.
Двері багажника в дорожчих версіях отримали електропривод із сенсором відчинення. Їхній отвір широкий, а навантажувальна висота — невелика. Під підлогою передбачено додатковий відсік, а під ним розташований акумулятор — у гібридному Nissan X-Trail його перенесено в багажник.
Майже електромобільЗа своєю поведінкою новий Nissan X-Trail e-Power ближче до електромобіля. Річ у тім, що колеса обертають саме електромотори: у повнопривідній версії e-4orce їх два — по одному на вісь.
Сумарна потужність становить 213 к. с., а максимальний крутильний момент величезний — 525 Н∙м. Він доступний практично відразу, тож тяги в Nissan X-Trail e-Power — хоч відбавляй.
Та й динаміка дуже непогана — лише 7 секунд до 100 км/год. Звісно, у спортивному режимі кросовер Nissan жвавіший, а ось в Eco реакції на натискання акселератора спокійніші. Цікава особливість: у режимі Eco авто практично не сповільнюється, якщо відпустити газ.
Майже електромобільЗа своєю поведінкою новий Nissan X-Trail e-Power ближче до електромобіля. Річ у тім, що колеса обертають саме електромотори: у повнопривідній версії e-4orce їх два — по одному на вісь.
Сумарна потужність становить 213 к. с., а максимальний крутильний момент величезний — 525 Н∙м. Він доступний практично відразу, тож тяги в Nissan X-Trail e-Power — хоч відбавляй.
Та й динаміка дуже непогана — лише 7 секунд до 100 км/год. Звісно, у спортивному режимі кросовер Nissan жвавіший, а ось в Eco реакції на натискання акселератора спокійніші. Цікава особливість: у режимі Eco авто практично не сповільнюється, якщо відпустити газ.
Підвіска кросовера не найм'якіша, але добре відпрацьовує вибоїни, і навіть з 19-дюймовими дисками їзда комфортабельна. При цьому не можна сказати, що високий кросовер занадто крениться в поворотах.
Новий Nissan X-Trail e-Power доволі тихий, хоча днищу і аркам все ж таки не завадило б більше шумоізоляції, адже і дорожні нерівності деколи поглинаються гучно, і шум шин на 110-120 км/год стає чути.
Гальма доповнені функцією рекуперації. Є й режим e-Pedal, що дає змогу їздити без педалі гальма — авто швидко сповільнюється, якщо відпустити газ.