Nissan Juke: зустрічайте — жовтий повертається
Оновлення в середині життєвого циклу включає також появу ще однієї версії під назвою N-Sport, в якій підкреслено динамічні якості Juke як зовні, так і в оздобленні інтер'єру.
Відновлення жовтого кольору кузова в модельному ряді Juke відбулося на прохання клієнтів, які вже встигли полюбити цей колір, ще з часів появи першого покоління Juke. Новий жовтий колір відрізняється за відтінком від того, що був у попередньому поколінні Juke. У порівнянні з попереднім відтінком, жовтий колір нового Juke дещо блідіший, що надає автомобілю більш сучасного та ефектного вигляду.
Ефект жовтого кольору в новому оздобленні N-Sport посилюється завдяки контрасту з чорним дахом, дзеркалами заднього виду, вставками в колісних арках, решіткою радіатора та передніми й задніми стійками. Загальне враження підвищує природність зовнішнього вигляду Juke, що створює додаткове відчуття розкутості та впевненості.
«Під час презентації другого покоління Juke, найчастіше нам ставили питання: «Чи буде жовтий колір?», — говорить Арно Шарпантьє, віцепрезидент з питань стратегії розвитку продукції та цінової політики Nissan в регіоні АМІЕО.
«Враховуючи такий чіткий попит з боку наших відданих шанувальників Juke, ми повинні були прислухатися до їхніх побажань. Ми скористалися нагодою, що з'явилася в середині життєвого циклу Juke, і внесли деякі інші зміни, спрямовані покращити комфорт, зручність та загальне враження водія та пасажирів від перебування в салоні автомобіля», — додав він.
Нові рішення в інтер'єрі додають ще більше якості та можливостей для підключенняДоповнення палітри Juke привабливим жовтим кольором — це лише початок. Завдяки значній роботі конструкторів та інженерів Nissan, перебування в салоні автомобіля стало ще комфортнішим.
Перше, на що звертають увагу клієнти, опинившись за кермом версій, вищих за Acenta, — це збільшений розмір центрального екрана мультимедійної системи. Відтепер його діагональ становить 12,3 дюйма від кута до кута, при цьому він нахилений до водія на 8°, щоб забезпечити зручну досяжність сенсорних елементів керування на дальньому краю екрана, а ще посилити відчуття перебування в кокпіті, яке дуже подобається власникам Juke.
Щойно зручно розташувавшись за кермом, водій неодмінно оцінить його новий, більш гладенький матеріал, схожий на шкіру, що виглядає чистішим і якого приємніше тримати в руках.
Поза кермом комбіметр, що містить показники швидкості та іншу ключову інформацію, відтепер отримав 12,3-дюймовий цифровий TFT-екран. Висока роздільна здатність екрана (1920 x 720 пікселів) дозволяє водієві налаштувати дисплей для відображення комбінації даних за власними уподобаннями.
Вигляд комбіметра можна змінювати перемикаючи між двома різними базовими варіантами: класичний — з двома шкалами та центральною панеллю, що містить додаткову інформацію. Натомість «розширений» варіант відображає швидкість руху та частоту обертання двигуна на двох нахилених шкалах, які створюють об'ємну перспективу. Таким чином, збільшується площа центрального дисплея, де можуть відображатися додаткові дані.
Всередині між двома шкалами водій може бачити навігаційні вказівки, включаючи карту, а також економію пального, аудіоінформацію, показники екологічності, тиск у шинах та іншу ключову інформацію. Елементи керування дисплеєм зручно розташовані на кермі.
Оновлена мультимедійна система має більш інтуїтивно зрозумілий головний екран, який дозволяє користувачеві самостійно налаштовувати «віджети» для тих функцій, якими він користується найчастіше, подібно до головного екрана свого смартфона.
Крім того, мультимедійну систему оснащено покращеною функцією розпізнавання голосу та здатністю «розуміння природної мови». Це розширює можливості використання фраз і виразів, які система може сприймати як команди, ігноруючи невпевненість або паузи. Також для Juke тепер доступні бездротові системи Android Auto та Apple CarPlay.
Серед інших нововведень можна відзначити можливість мультимедійної системи відтворювати відеоконтент з пристроїв, підключених через USB, навіть під час стоянки автомобіля.
Узгоджені жовті елементи внутрішнього оздоблення салону
На додаток до привабливого жовтого кольору кузова, інтер'єр N-Sport отримав відповідну жовту підсвітку, у формі бумеранга, яка проходить через верхню частину приладової панелі, перед тим, як під кутом перейти до основи нового центрального мультимедійного екрана та завершується біля дефлекторів вентиляційних отворів.
Продовженням цієї привабливої теми є сидіння N-Sport з жовтими вставками з Alcantara® в тон нового кольору кузова, які вкривають верхню зовнішню частину сидіння та переходять в центр сидіння біля бічних валиків. Оббивку сидіння та спинки простьобано з характерним візерунком, з тисненням «Juke» на рівні плечей на спинці сидіння. Завершує сміливий образ жовта прострочка.
Також у комплектаціях N-Connecta, N-Design та Tekna з'явилися нові сидіння підвищеного комфорту. Нові сидіння для N-Connecta виготовлені з нової тканини Kira Melange, яка складається з ПВХ з тканинними елементами, що доповнюють роликові вставки з візерунком.
У моделях Tekna як новий матеріал використовується ПВХ чорного кольору з акцентами з ПВХ та вставками зі стьобаним ефектом на сидінні в основі та спинці. Простір сидіння, завдяки якому інтер'єр виглядає спортивно, що знаходиться за головою пасажирів, має чорне оздоблення piano black.
«Juke є сміливим, впевненим членом родини Nissan. Головною причиною для його придбання є дизайн — клієнти обожнюють його стиль та впевнену індивідуальність. Ми із задоволенням працювали з нашими колегами з Європейського технічного центру Nissan та колективом заводу в Сандерленді над розробкою нового жовтого кольору для Juke, який ще впевненіше заявить про себе. Ми вважаємо, що пропозиція моделі Juke з оздобленням N-Design, що охоплює чорний дах, дзеркала заднього виду, колісні диски та салон, який значно більше орієнтований на водія та оснащений сучасними технологіями, додасть Juke вибухового ефекту. Він надасть свіжості всій лінійці — кожен з команди розробників з нетерпінням чекає на появу першого такого автомобіля на дорозі», — зазначив Метью Вівер, віцепрезидент Nissan Design Europe.
Покращений комфорт в салоні
Також в інтер'єрі всіх комплектацій Juke з'явився збільшений до 7,8 літра бардачок (6,6 літра для версій з правим кермом). Підлокітник отримав асиметричний дизайн, який збільшує винос на 25 мм, що робить його більш зручним, але не завдяки місцю для підстаканників. Підлокітник піднімається, надаючи доступ до центрального відсіку для зберігання речей, як і в попередній моделі Juke, але кришка відтепер оснащена затискачем, розрахованим на три кредитні картки.
У всіх комплектаціях Juke встановлено електричне ручне гальмо, що робить простір між передніми сидіннями максимально вільним та зручним. У гібридному варіанті кнопки e-Pedal та EV Mode перенесено для більшої зручності.
Починаючи з комплектації N-Connecta, на всіх версіях тепер встановлюється бездротовий зарядний пристрій, який може вмістити смартфон розміром з iPhone 12 Pro Max. А для пасажирів передніх сидінь передбачені роз'єми USB-A і C.
А свідомі в техніці діти (або дорослі) на задніх сидіннях оцінять наявність додаткових зарядних пристроїв USB-A і USB-C, аби мати змогу заряджати свої гаджети протягом усієї подорожі.
Додаткові опції кольору кузова
Попри те, що повернення жовтого кольору приверне увагу шанувальників Juke, палітра кольорів екстер'єру автомобіля зазнала й інших змін. На зміну попередньому перламутрово-білому прийшов новий відтінок, з новою формулою, що робить білий колір ще чистішим, а також містить більше металевої крихти для більшого перламутрового ефекту.
Так само і чорний «металік» отримав нову формулу. Ця нове фарбування є більш насиченим і темним. Для цього використано більше пігменту технічного вуглецю та замість металевої крихти додано скляну, яка створює ефект більшої «іскристості».
Наразі Juke отримав нові варіанти оздоблення коліс у трьох найпопулярніших комплектаціях модельного ряду. Кожна комплектація має стандартне оздоблення коліс, а також альтернативне на вибір. Колеса в стандартній комплектації N-Connecta та N-Design є абсолютно новими та мають п'ятиспицеву конструкцію, але дизайн є індивідуальним для кожної комплектації, з різними технічними та кутовими характеристиками. Для комплектацій N-Connecta, N-Design, N-Sport та Tekna додатково пропонуються ефектні 19-дюймові колісні диски з оптимізованими аеродинамічними властивостями.
Для 17-дюймових колісних дисків доступна пропозиція нових шин з легким коченням, що пропонуються у гібридному варіанті Acenta та N-Connecta.
Додаткові технології допомоги водієві
З оновленням Juke отримав в стандартну комплектацію систему попередження про виїзд за межі смуги руху. Система аварійного утримання в смузі руху пропонується опціонально, але є стандартною для комплектацій від Tekna і вище. Вона контролює положення Juke у смузі руху, наприклад, на шосе, і якщо автомобіль наближається до межі смуги руху, визначеної білою розміткою, система спровокує вібрацію керма, щоб привернути увагу водія. Без коригування автомобіль здійснить втручання і виправить напрямок руху, щоб зберегти траєкторію автомобіля в смузі руху.
Роздільна здатність камери заднього виду також була збільшена з 0,3 до 1,3 мегапікселя завдяки центральному екрану з високою роздільною здатністю. Завдяки цьому можна ще впевненіше маневрувати заднім ходом завдяки чіткішому зображенню, особливо в умовах недостатнього освітлення. Камера заднього виду тепер є стандартною опцією для всіх комплектацій Juke, а система контролю кругового огляду Around-View Monitor, яка об'єднує зображення з чотирьох камер навколо автомобіля для створення «виду з висоти пташиного польоту» для паркування, доступна, починаючи з комплектації N-Connecta.
Якщо через несподівану раптову зупинку автомобіля попереду вам доведеться різко загальмувати, стоп-сигнали почнуть блимати, щоб попередити водія позаду.
Cиловий агрегат
Під капотом JUKE встановлено економічний 1,0-літровий трициліндровий бензиновий двигун DIG-T з турбонаддувом. Цей компактний і легкий двигун надає водієві Juke задоволення від керування, на яке він і розраховує. Він забезпечує 117 к.с. та 180 Нм крутного моменту (200 Нм з функцією підвищеного крутного моменту). Пропонується з привабливою 6-ступінчастою механічною або спортивною 7-ступінчастою коробкою передач з подвійним зчепленням (DCT) та перемикачем режимів руху (Eco, Standard, Sport), що дозволяє водіям легко адаптувати свій стиль водіння до будь-якого дорожнього сценарію та отримувати максимальне задоволення від керування автомобілем.
«Оновлений Nissan Juke базується на своїх визнаних перевагах. Наші клієнти обожнюють його приголомшливий дизайн і з поверненням жовтого кольору ця принадність лише збільшиться. Як ніколи раніше, завдяки використанню новітніх матеріалів у салоні, а також покращеним можливостям підключення, комфорту та зручності, Juke займає міцну позицію першопрохідця та культового представника сегмента міських кросоверів», — сказав Арно Шарпантьє.
13 років виробництва у Великобританії
Зараз оновлений Juke виробляється на заводі Nissan у Сандерленді, де з моменту запуску першої моделі у 2010 році було виготовлено понад 1,3 мільйона одиниць. Автомобіль буде збиратися на другій виробничій лінії заводу, разом з Qashqai.
Адам Пеннік, віцепрезидент з питань виробництва заводу Nissan у Сандерленді, сказав: «Для нашої команди є великою гордістю бачити, як новітній Juke сходить з конвеєра — і надзвичайно зворушливо бачити вперше за останні шість років спалахи славетного жовтого кольору під час виробництва.
«Я впевнений, що наші команди інженерів та конструкторів світового класу прагнуть забезпечити високий рівень якості автомобіля, на який розраховують наші клієнти».
Сьогодні Juke займає четверте місце за обсягами виробництва на заводі в Сандерленді після моделей Qashqai, Micra та Primera. Минулого літа з конвеєра заводу вийшов одинадцятимільйонний автомобіль від початку його виробництва у 1986 році.
Джерело : https://ukraine.nissannews.com/uk-UA/releases/2024-yellow-nissan-juke?selectedTabId=releases#&&