Оновлена інформація про виконання гарантійних обов’язків під час карантину

Нам важливі Ваш спокій та безпека! Особливо під час такого стрімкого поширення захворювання. Тому ми підготували для Вас відповіді на найбільш часті запитання щодо гарантійного обслуговування автомобіля. 

Звертаємо Вашу увагу, що сервісний центр “Автомир Nissan” в повній мірі підтримує гарантійні зобов’язання перед власниками автомобілів Nissan.

Щодо деталей гарантійних зобов’язань Ви можете звертатися: 

за телефоном (067) 435 04 00,

через форму на офіційному сайті https://nissan.vn.ua,

у соціальній мережі https://www.facebook.com/nissan.vn.ua/

безпосередньо за адресою Немирівське шосе 94В  

Якщо ви вважаєте, що ваш автомобіль працює не відповідним чином, або на панелі приладів відображається індикатор несправності, зверніться до інструкції із експлуатації автомобіля, що має опис індикаторів панелі приборів та загальну інформацію по використанню й обслуговуванню автомобіля. При найближчій нагоді, зв’яжіться із найближчим дилерським центром для консультації або запису на діагностику несправності.

Якщо на панелі приладів горить червоний попереджувальний індикатор та ви маєте сумніви щодо безпечності використання автомобіля у таких умовах, слід негайно припинити використання автомобіля та зателефонувати до служби Nissan Assistance. Згідно розпоряджень уряду щодо COVID-19, автомобіль буде доставлено до найближчого дилерського центру, або до вашого дому, доки не буде можливості доставити автомобіль до дилерського центру.

Nissan гнучко буде підходити до таких випадків, коли, на автомобілях закінчується гарантія та ремонт не може бути виконано через обмеження пов’язані із боротьбою з вірусом COVID-19. Для фіксації вашого запиту, зверніться будь ласка до дилерського центру телефоном або електронною поштою протягом гарантійного терміну.

Nissan гнучко застосовуватиме свої сервісні рекомендації, щоб підтримати своїх клієнтів у цю важку годину. Проте, просимо вас самостійно перевіряти рівень та стан моторної оливи та охолоджуючої рідини і підтримувати їх нормальний рівень, як рекомендовано в інструкції з експлуатації вашого автомобіля.

Ремонт буде виконаний, згідно гарантійних зобов’язань виробника у випадку, якщо це було викликано обмеженнями пов’язаними з боротьбою з вірусом COVID-19.

Просимо вас переконатися, що вільне пересування дозволено урядовими розпорядженнями. Враховуючи існуючу ситуацію, очікується, що використання автомобільного транспорту буде обмежене. Проте, якщо вам необхідний підмінний автомобіль, ви можете звернутися із відповідною вимогою до найближчого дилерського центру Nissan або до служби «Гарячої Лінії».

Якщо ви отримали інформацію про необхідність виконання відкличної кампанії, яка виконується безкоштовно для клієнта, проте ще не записалися для її виконання у бажаний дилерський центр, тоді просимо зробити це за найближчої нагоди. Якщо попередній запис було відмінено внаслідок закриття дилерського центру, просимо вас зв’язатися із дилером, коли центр відновить свою роботу, та призначити новий час для ремонту.

З дилерським центром "Автомир Nissan" Ви можете зв'язатися за телефоном (067) 435 04 00, через форму на офіційному сайті https://nissan.vn.ua,  у соціальній мережі https://www.facebook.com/nissan.vn.ua/ або безпосередньо за адресою Немирівське шосе 94В  

 

З дилерським центром “Автомир Nissan” Ви можете зв’язатися:

за телефоном (067) 435 04 00,

через форму на офіційному сайті https://nissan.vn.ua,

у соціальній мережі https://www.facebook.com/nissan.vn.ua/

безпосередньо за адресою Немирівське шосе 94В  

КАЛЬКУЛЯТОР ТО

ЗАМОВИТИ ТЕСТ-ДРАЙВ

СТО

КОНФІГУРАТОР

СПЕЦІАЛЬНІ ПРОПОЗИЦІЇ

+