Центральним елементом інженерної концепції було збереження поточних пропорцій Qashqai, які є оптимальними і ключовими елементами його успіху – це означає, що він комфортно рухається міськими дорогами і зручно розміщується на автостоянках, а також має відмінний внутрішній простір.
Що стосується конструкції, то при виготовленні кузова використовується легший матеріал та застосовуються передові методи штампування і зварювання, що забезпечують збільшення міцності, а також зменшення ваги. Задні двері багажного відділення Qashqai вперше виготовлені з композитного матеріалу, що забезпечує зменшення ваги на 2,6 кг.
У конструкції нової моделі Qashqai збільшено на 50% використання надміцної сталі Nissan (Ultra High Strength Steel, UHSS). Матеріал UHSS забезпечує (без значного збільшення ваги) максимально можливу міцність на розрив конструкції кузова в місцях, де це необхідно, наприклад елементів, що сприймають удар при зіткненні. Зазвичай матеріали з більш високою межею міцності створюють проблеми при зварюванні або з'єднанні з іншими частинами конструкції. В кузові Qashqai було використано структурне склеювання для створення високоміцного армування і з'єднання в місцях кріплення A-, B- і C-стійок з дахом і панеллю днища.
Передні і задні двері, передні крила і капот тепер виготовлені з алюмінію, що забезпечує зниження ваги на 21 кг порівняно з попередньою моделлю Qashqai.
Каркас нової платформи CMF-C було створено таким чином, щоб максимально поглинати енергію в зонах деформації, зменшуючи можливе навантаження, що передається пасажирам у разі аварії.
Для клієнтів явна перевага полягає в тому, що, завдяки передовим технологіям виробництва, кузов автомобіля у білому кольорі став легшим на 60 кг і жорсткішим на 41% порівняно з попередньою моделлю. Це означає вишуканість, комфорт і відмінні реакції рульового управління, характерні для автомобілів більш високого класу, а також винятковий захист у разі аварії і покращення загальної ефективності автомобіля.