АВТОМИР NISSAN
НОВИЙ NISSAN QASHQAI: УДОСКОНАЛЕНА НОВА ПЛАТФОРМА ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ, РЕАГУВАННЯ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ



  • В основі технологічної модернізації Qashqai лежить нова платформа Alliance CMF-C
  • Дизайн, розробка і виробництво з урахуванням європейських тенденцій для наслідування історичного успіху
Новий Qashqai оснащений сучасною інформаційно-розважальною системою з першокласним пакетом підключених послуг, що передбачає просте підключення смартфонів та додаток NissanConnect, розроблений для контролю та моніторингу роботи систем автомобіля.

Центральним елементом інженерної концепції було збереження поточних пропорцій Qashqai, які є оптимальними і ключовими елементами його успіху – це означає, що він комфортно рухається міськими дорогами і зручно розміщується на автостоянках, а також має відмінний внутрішній простір.
Що стосується конструкції, то при виготовленні кузова використовується легший матеріал та застосовуються передові методи штампування і зварювання, що забезпечують збільшення міцності, а також зменшення ваги. Задні двері багажного відділення Qashqai вперше виготовлені з композитного матеріалу, що забезпечує зменшення ваги на 2,6 кг.

У конструкції нової моделі Qashqai збільшено на 50% використання надміцної сталі Nissan (Ultra High Strength Steel, UHSS). Матеріал UHSS забезпечує (без значного збільшення ваги) максимально можливу міцність на розрив конструкції кузова в місцях, де це необхідно, наприклад елементів, що сприймають удар при зіткненні. Зазвичай матеріали з більш високою межею міцності створюють проблеми при зварюванні або з'єднанні з іншими частинами конструкції. В кузові Qashqai було використано структурне склеювання для створення високоміцного армування і з'єднання в місцях кріплення A-, B- і C-стійок з дахом і панеллю днища.
Передні і задні двері, передні крила і капот тепер виготовлені з алюмінію, що забезпечує зниження ваги на 21 кг порівняно з попередньою моделлю Qashqai.

Каркас нової платформи CMF-C було створено таким чином, щоб максимально поглинати енергію в зонах деформації, зменшуючи можливе навантаження, що передається пасажирам у разі аварії.
Для клієнтів явна перевага полягає в тому, що, завдяки передовим технологіям виробництва, кузов автомобіля у білому кольорі став легшим на 60 кг і жорсткішим на 41% порівняно з попередньою моделлю. Це означає вишуканість, комфорт і відмінні реакції рульового управління, характерні для автомобілів більш високого класу, а також винятковий захист у разі аварії і покращення загальної ефективності автомобіля.


Нова конструкція підвіски та рульового управління
Новий Qashqai і надалі даруватиме задоволення від керування автомобілем, підтверджуючи свою репутацію автомобіля, що забезпечує приємний досвід керування.
Нова платформа CMF-C може похвалитися високою жорсткістю на кручення, характерною для автомобілів вищого класу, завдяки чому забезпечується якісна і впевнена реакція рульового управління і відчуття надійності під час руху нерівною дорогою.
Завдяки платформі CMF-C новий Qashqai має оновлені багатоважельні підвіски McPherson спереду і ззаду. Удосконалена багатоважільна задня підвіска забезпечує кращий у своєму сегменті баланс між комфортом їзди і динамічними характеристиками. Тепер вона кріпиться до підрамника за допомогою спеціальних втулок, які знижують дорожній шум і вібрації.
Систему гідропідсилювача рульового управління було модернізовано порівняно з установленою на попередній моделі Qashqai, і тепер вона забезпечує поліпшену реакцію та краще відчуття в центральній частині діапазону рульового керування.
Девід Мосс, старший віцепрезидент з досліджень і розробок у регіоні AMIEO (Африка, Близький Схід, Індія, Європа та Океанія): «Наша команда інженерів виконала порівняльний аналіз легкових автомобілів і кросоверів C-сегмента. Тисячі кілометрів випробувань на дорогах і випробувальних полігонах по всій Європі дозволили нам досягти того балансу їзди і керованості, у центрі якого отримання задоволення від керування автомобілем».
КУПІВЛЯ АВТО, СЕРВІС, ГАРАНТІЯ ПІД ЧАС ВІЙНИ
КУПІВЛЯ АВТО, СЕРВІС, ГАРАНТІЯ ПІД ЧАС ВІЙНИ