Будь онлайн разом з NISSAN Вінниця

В нас час можливо купити автомобіль не виходячи з дому! Так, чому б цим не скористатись? 

 

Процедура роботи з автосалоном та автосервісом онлайн:

  1. Оберіть автомобіль на сайті:
  • За домомогою конфігуратора ви можете підібрати для себе найбільш необхідніші опції, колір автомобіля та аксесуари до нього
  • Якщо виникають  питання в процесі вибору автомобіля Ви можете скористатись консультацією наших менеджерів з продажу: (067) 441-09-71 Олег та (067) 435-47-67 Сергій, як в телефоному режимі так і за допомогою Viber. Також можливі консультації через електронну пошту sales1@medikor.vin.ua
  • Питання кредитування та страхування автомобіля Ви можете задавати нашому фінансовому фахівцю Ользі (067) 433-64-96 або на пошту finance@medikor.vin.ua

2. Ви обрали авто і готові до покупки? Що далі:

  • Ви надсилаєте менеджеру сконфігурованний Вами автомобіль (якщо Ви це робили) або пояснюєте йому в зручному для Вас способі.
  • Менеджер або фінансовий консультант (у разі кредитування) прораховує вартість автомобіля або суму щомісячних платежів та погоджує з Вами.
  • Ви надсилаєте менеджеру фото або скан-копію паспорту та ІПН
  • Менеджер формує рахунок та надсилає Вам для оплати.
  • Ви, на підставі рахунку, здійснюєте оплату або передплату за автомобіль.

3. Можна вважати, що автомобіль тепер Ваш, але як його отримати?

  • Автомобіль проходить підготовку в автосалоні (мийка, зняття захисних плівок, видалення залишок клею, встановлення додаткового обладнання за необхідністю, перевірка усіх агрегатів)
  • Новий автомобіль за допомогою евакуатора доставляється клієнту. Разом з автомобілем прибуває акт прийому-передачі, договір купівлі-продажу, сертифікат на автомобіль, та інші необхідні документи
  • Ви власник новенького автомобілю NISSAN.

Якщо Ви все ж бажаєте пройти тест-драйв, щоб впевнетись що це саме “Ваш” автомобіль, Ви можете зробити це в індивідуальному режимі: зв’язуєтесь зручним для Вас способом з менеджером або записуєтесь самостійно, обираєте зручний для Вас час, прибуваєте до автосалону та проходите тест-драйв. УВАГА! Усі автомобілі проходять дезінфекцію після кожного клієнта, в салоні є дезінфектори для рук, проходить профілактичне прибирання поверхонь,  в автосалоні може знаходитись тільки один клієнт, щоб зменшити кількість контактів між людьми під час каранину! 

Ви можете звернутись за будь-якими відповідями до нашої сторінки FB. ми постраємось у найкоротший час вирішити Ваші питання!

 

Записатись на сервіс або зробити запит на автозапчастини онлайн ще простіше!

  • Найшвидший спосіб – зробити запис або запит через FB-сторінку.
  • Ще один із швидких способів – зв’язатись напряму з майстром-приймальником, якщо вам потробні послуги автосервісу: Інна (067) 433-62-26Богдан (067) 434-83-40 ;
  • Якщо вам необхідні послуги фахівця з автозапчастинВолодимир (067) 430-80-85, Євген (067) 430-17-72.
  • Також Ви можете це зробити за допомогою зручної форми онлайн

УВАГА! Під час обслуговування вашого авто, на поверхні вдягається спеціальна захисна плівка, після сервісу вони всерівно дезінфікуються; в автосалоні може знаходитись тільки один клієнт, щоб зменшити кількість контактів між людьми під час каранину! 

Ми стараємся зробити обслувовування наших клієнтів більш зручним та безпечнішим. Будемо раді Вашим відгукам та пропозиціям.

З повагою, команда NISSAN Автомир Вінниця.

 

Nissan Автомир Вінниця

МЕДІКОР

nissan.vn.ua

Всі подробиці: 067-430-0609

вул. Немирівське Шосе 94В

Ми в FACEBOOK – www.facebook.com/nissan.vn.ua/

КАЛЬКУЛЯТОР ТО

ЗАМОВИТИ ТЕСТ-ДРАЙВ

СТО

КОНФІГУРАТОР

СПЕЦІАЛЬНІ ПРОПОЗИЦІЇ

+