Nissan збагачує емоції фіналу Ліги чемпіонів УЄФА

Nissan збагачує емоції фіналу Ліги чемпіонів УЄФА електричною іскрою, подарувавши групі щасливчиків – водіїв Nissan LEAF – можливість брати участь в перегляді матчу, не порушуючи соціальної дистанції.

Оскільки в цьому році вболівальники не можуть особисто бути присутнім на грі, Nissan організовує для 50 власників LEAF «кінотеатр на колесах»: їхні автомобілі розмістяться на парковці перед величезним екраном, щоб люди були ближче до місця подій, зберігаючи необхідну відстань. Місце проведення спільного перегляду тримається в секреті, який буде відкритий тільки обраним фанатам, і кожен з них зможе привести з собою одного гостя.

Серед відвідувачів буде власник п’ятитисячного LEAF, проданого в Португалії, а також «легенда» Ліги чемпіонів УЄФА – Нуну Гомеш (Nuno Gomes), який візьме участь в ексклюзивній «зустрічі із зіркою» (meet-and-greet). При дотриманні всіх необхідних профілактичних заходів, фанати також отримають доступ до трофею Ліги чемпіонів УЄФА – у них буде ексклюзивна можливість сфотографуватися з кубком перед тим, як він відправиться на стадіон.

Уже шостий сезон компанія Nissan є офіційним спонсором Ліги UEFA Champions League – найбільшого в світі щорічного спортивного турніру.

«Ось уже шість сезонів ми« електрізуя »фінал Ліги чемпіонів УЄФА, – говорить Гарет Дансмор (Gareth Dunsmore), віце-президент з маркетингових комунікацій, сервісів для пристроїв автомобілів і обслуговування клієнтів Nissan Europe. – У цьому році ми ще сильніше мотивовані до того, щоб привнести чудові емоції в цю подію ».

«Неможливо відтворити хвилюючу атмосферу перебування на стадіоні, але ми сподіваємося, що зможемо подарувати власникам LEAF ще одне прекрасне переживання».

Крім організації спільного перегляду, Nissan провезе трофей Ліги чемпіонів УЄФА з Лісабону на стадіон Estadio Da Luz на своєму «зарядженому» електромобілі Nissan LEAF NISMO RC.

Фінал також стане першим великим заходом, де буде представлений новий логотип бренду Nissan, вперше показаний лише кілька тижнів тому разом з новим електричним кросовером Nissan Ariya. У найближчі вихідні як новий логотип, так і Ariya будуть в центрі уваги в Лісабоні, «Зеленої столиці Європи» 2020 р

З моменту початку продажів в 2010 році на дорогах Португалії експлуатуються понад 5000 LEAF, і водії електромобілів Nissan з їх допомогою щорічно скорочують кількість викидів СО2 більш ніж на півмільйона тонн.

КАЛЬКУЛЯТОР ТО

ЗАМОВИТИ ТЕСТ-ДРАЙВ

СТО

КОНФІГУРАТОР

СПЕЦІАЛЬНІ ПРОПОЗИЦІЇ

+