Nissan створив тестовий електромобіль з двома електромоторами і технологією управління повним приводом

Сьогодні компанія Nissan представила свій тестовий двомоторний електромобіль з системою управління повним приводом, спеціально розроблений для випробувань технологій, які будуть застосовуватися на електромобілях нового покоління.

В основі тестового автомобіля лежить електромобіль Nissan LEAF e +, на який замість одного встановили відразу два електромотора, кожен з яких надає руху свою вісь (передню і задню), а також унікальну систему контролю шасі, розроблену Nissan. В результаті вийшов повнопривідний електромобіль, система управління яким піднімає динамічні характеристики електромобілів Nissan на новий рівень.

«Скоро Nissan представить електромобіль наступного покоління, який стане справжнім проривом», – каже Такао асами (Takao Asami), старший віце-президент з досліджень і передового інжинірингу Nissan. – Нова технологія управління повним приводом, що розробляється в даний час, об’єднує технології електричного приводу Nissan і технології управління повним приводом з нашої фірмовою системою контролю шасі, що дасть імпульс до поліпшення прискорення, проходження поворотів і гальмування, щоб вивести ці показники на рівень новітніх спортивних автомобілів ».

Ця EV * технологія є ключовим компонентом Nissan Intelligent Mobility – бачення брендом того, що служить рушійною силою автомобілів, як вони управляються і як інтегруються в життя суспільства

Потужний двомоторний привід з плавною віддачею

Установка по одному електродвигуна на кожну вісь дозволила досягти сумарної максимальної потужності силової установки, яка дорівнює 227 кВт, і 680 Нм крутного моменту. Така віддача в сукупності зі сверхвисокоточной системою управління, побудованої на передових електромобільних технологіях Nissan, забезпечує дуже чуйне і, разом з тим, надзвичайно плавне прискорення.

Водії можуть відчути перевагу системи управління всіма колесами практично на будь-якій дорозі, в якому б стані вона не була. Це підвищує ефективність управління автомобілем і впевненість за кермом.

Їздовий комфорт для всіх

Прецизійно точне управління обома електромоторами дає відчуття неймовірного комфорту поїздки. Завдяки тому, що рекуперативного гальмування тепер можливо не тільки передніми, але і задніми колесами, клевки автомобіля в поздовжній площині значно зменшилися. Навіть в міських умовах руху це дає відчутну перевагу, оскільки пасажири під час гальмування не “кивають» головами вперед, що в свою чергу знижує стомлюваність в поїздках. При розгонах, особливо на вибоїстих дорогах, система управління також підтримує оптимальний їздовий комфорт, мінімізуючи пульсацію крутного моменту.

Незалежне керування гальмуванням кожного колеса для поліпшення керованості

Крім оптимізації розподілу крутного моменту між осями, система дозволяє незалежно управляти гальмуванням кожного з чотирьох коліс, підвищуючи повертає момент, створюваний кожної шиною. При цьому автомобіль точно слід «вказівкам» водія з мінімальними кутами повороту рульового колеса, забезпечуючи йому чітке проходження поворотів і впевненість за кермом.

Маяк Nissan Intelligent Mobility

Незважаючи на те, що це тестовий автомобіль, головна особливість якого прихована всередині, його зовнішнім виглядом також приділили багато уваги, щоб він ефектно висловлював закладені в ньому передові технології Nissan Intelligent Mobility і привносив захоплення в нову еру EV-технологій Nissan. Оснащений розширниками колісних арок і ралійнимі колесами, цей тестовий автомобіль підтверджує, що він готовий впоратися з найсуворішими дорожніми умовами.

У салоні прямо по центру панелі приладів встановлено 12,3-дюймовий інформаційний дисплей, на якій в графічному вигляді в режимі реального часу виводиться вся інформація про автомобіль. З його допомогою водієві простіше зрозуміти переміщення автомобіля і то, як працює система управління повним приводом.

Впевненість на будь-якому типі дорожнього покриття

Електропривод і система управління повним приводом дозволяють водієві відчувати себе впевнено на будь-якому типі дорожнього покриття практично в будь-яких умовах. Навіть коли дороги покриті снігом, автомобіль незмінно слід бажаної траєкторії завдяки надточних управління тягою і гальмуванням кожного колеса. Така поведінка автомобіля в такому широкому діапазоні умов робить управління ним дуже приємним.

КАЛЬКУЛЯТОР ТО

ЗАМОВИТИ ТЕСТ-ДРАЙВ

ЗАВАНТАЖИТИ БРОШУРУ

КОНФІГУРАТОР

СПЕЦІАЛЬНІ ПРОПОЗИЦІЇ

+