У Нью-Йорку на честь 50-річчя представлена ювілейна версія Nissan GT-R

У світі не так багато автомобілів, які можна миттєво дізнатися лише по трьох буквах. Однак «GT-R» стало для багатьох синонімом захоплення, потужності і динамічності, а також незрівнянного якості виконання.

На Міжнародному автосалоні 2019 року в Нью-Йорку на честь 50-річчя моделі дебютував 2020 Nissan GT-R 50th Anniversary Edition. Автомобіль з’явився на абсолютно новому рівні, який складно було уявити 50 років тому, коли був показаний перший GT-R. Щоб відзначити піввікову віху в історії моделі, інженери поставили перед собою завдання – знайти новий потенціал для підвищення характеристик і при цьому зберегти задоволення від керування автомобілем для водіїв будь-якого рівня.

«Головне в GT-R – це всебічна збалансованість, – говорить Хіроші Тамура (Hiroshi Tamura), провідний фахівець з продукту GT-R. – Мова йде не про гонку за цифрами, а про те, щоб створити новий автомобіль, не загубивши жодного аспекту. Це гідний спосіб відсвяткувати 50-річчя GT-R ».

 Cвяткування 50-річного ювілею

На більшості ринків будуть пропонуватися три версії виконання 2020 Nissan GT-R: GT-R Premium, GT-R Track Edition і GT-R NISMO. У деяких регіонах також будуть представлені модифікації Pure, Prestige і Black, але саме 50th Anniversary Edition відображає багату спадщину GT-R.

Спеціальні версії автомобіля вийдуть в трьох історичних варіантах забарвлення екстер’єру з двоколірним дизайном. Він був натхненний лівреях з японської гоночної GP серії, для перемог в якій і був створений перший GT-R. Синій колір Bayside (Wangan) Blue, який не використовувався з часів моделі R34, тепер повертається, доповнений білими «гоночними» смугами. Покриття наноситься в чотири шари з двома етапами нагріву, завдяки чому колір стає яскравішим і набуває приголомшливі відблиски і глибокі тіні. На честь важливої ​​віхи в історії GT-R в дизайн автомобіля додані декілька вишуканих штрихів, зокрема, сині акценти на спицях колісних дисків. Ювілейна модель також буде представлена ​​в перлинно-білому кольорі (Pearl White) з червоними смугами і в сріблястому (Super Silver) з білими.

Інтер’єр ювілейної версії GT-R виконаний в спеціальній сірій гамі, яка надає салону розкішний вигляд і нагадує нічне небо після настання сутінків. Цей колір також доступний і для деяких інших версій 2020 GT-R. У GT-R 50th Anniversary Edition є й інші особливості, в тому числі унікальна обробка рульового колеса і рукоятки коробки передач, спеціальне тиснення на сидіннях і оббивка стелі і інших деталей матеріалом Alcantara® з оригінальними декоративними швами.

«Протягом півстоліття Nissan GT-R був символом потужності автомобілів нашої компанії, – зазначає Шінічіро Іріе (Shinichiro Irie), директор програми розробки дизайну GT-R. – Ми прагнули сделатьGT-R 50th Anniversary Edition по-справжньому особливим. Зміни в екстер’єрі та інтер’єрі на перший погляд можуть здатися незначними, але насправді вони привносять багато нового. Особливо це помітно в варіантах забарвлення, завдяки яким обриси автомобіля і його загальний вигляд виглядають сучасно і сміливо ».

Покращені характеристики: автомобіль, народжений для гонок

На серійні GT-R встановлюється 3,8-літровий двигун V6 з 24 клапанами і двома турбокомпресорами, що розвиває максимальну потужність 565 к.с. Кожен такий двигун збирається вручну спеціальним механіком, який за багато років роботи збагнув вершину своєї професії. Вважалося, що технічна досконалість і характеристики цих двигунів настільки високі, що подальше їх поліпшення неможливо. Але, як виявилося, в рукаві у конструкторів було ще кілька козирів. Зокрема, це нові турбокомпресори, що поліпшують відгук двигуна при низьких частотах обертання завдяки стирається ущільнення турбіни. Таке рішення зменшує зазори і на 5% підвищує ефективність.

Нововведення загострюють реакцію двигуна при вході і виході автомобіля з віражів, в результаті враження від водіння стають яскравішими і більш насиченим. Випускні колектори, створені за гоночним технологіям, відрізняються оптимізованими точками кріплення для фланців турбіни. Це спрощує технічне обслуговування і потенційні регулювання – без нагальної потреби до випускного колектора.

GT-R оснащується покращеною 6-ступінчастою трансмісією з подвійним зчепленням. У ній є вдосконалений режим – «R-mode», призначений як для доріг, так і для гоночних треків. Він відрізняється більш агресивним перемиканням на знижені передачі, щоб краще підготувати автомобіль до виходу з крутого віражу. При цьому вибір передачі відбувається під час включення системи ABS, що знижує недостатню обертальність і дозволяє водієві краще відчувати автомобіль на інтуїтивному рівні. Адаптивне перемикання передач запрограмовано таким чином, щоб алгоритм перемикання змінювався в залежності від манери водіння. Тому автомобіль можна, не порушуючи закону, використовувати і на звичайних дорогах. Але, потрапивши на гоночний трек, він може в повній мірі проявити свою брутальну міць, і при цьому водієві не доведеться вручну змінювати режими перемикання передач.

За «фірмове» звучання випускної системи GT-R відповідає новий титановий глушник, оснащений титановими випускними трубами з полірованими блакитними хвостовиками.

Підвіска, керована електронним блоком, налаштована так, щоб забезпечувати підвищену стійкість на поворотах і плавність ходу. Рульове управління стало ще більш «лінійним» і точним, вимагаючи від водія мінімальних коригувань при швидкості до 300 км / год (186 миль / год). Новий підсилювач гальмівної системи дозволяє їй активніше реагувати на натиснення педалі за рахунок зменшення її ходу. В результаті процес гальмування стає ефективніше і інформативніше для водія.

Салон гідний GT-R

Салон GT-R – це ідеальний синтез розкоші та спорту: унікальний кокпіт, орієнтований на водія; комфортабельні і в той же час підтримують передні і задні сидіння. Дизайн панелі управління втілює ідею «горизонтального потоку», яка створює відчуття надійності і стійкості. Салон оброблений цільної шкірою Nappa і прикрашений майстерними швами, виконаними з точністю справжніх майстрів. У центральну консоль інтегровані органи управління системою навігації і аудіосистемою, а також 8-дюймовий сенсорний ємнісний екран. Великі іконки на дисплеї надають водієві необхідну інформацію і при цьому не відволікають його від керування автомобілем.

Спортивне рульове колесо оснащене пелюстками перемикача передач, які ідеально підходять для проходження віражів без необхідності відривати руки від керма.

На всі автомобілі 2020 Nissan GT-R встановлюється мультимедійна сістемаNissanConnectSM, яка об’єднує аудіосистему, систему навігації і комунікації. Вона дозволяє користувачеві дистанційно блокувати і розблокувати дверні замки, активувати охоронну сигналізацію, викликати служби екстреної допомоги або відстежувати місце розташування автомобіля за допомогою додатків для смартфонів.

Оновлений 2020 GT-R Track Edition

Для тих, хто хоче випробувати GT-R на спортивній трасі Nissan пропонує покращений 2020 Track Editionс особливо високим потенціалом. Опціонально він може бути оснащений вуглепластиковою дахом з чітким і щільним переплетінням волокон, яке стало можливим завдяки новому виробничому процесу.

Двигун для американських моделей запозичений у знаменитого GT-R NISMO, заново сконструйовані турбокомпресори – у новітнього гоночного GT-R, який виступає в серії GT3. Це на 20% покращує час реакції педалі газу і забезпечує потужність в 600 к.с.

В якості опції для Track Edition пропонуються спеціальні карбон-керамічні ротори і супорти від Brembo. Виготовлені з вуглецю і карбіду кремнію ротори (діаметр передніх – 410 мм, задніх – 390 мм) по твердості майже не поступаються алмазу. У поєднанні з висококласними гальмівними колодками вони забезпечують підвищену силу тертя, дозволяючи водієві краще відчувати і контролювати процес гальмування в будь-яких ситуаціях.

«Працюючи над 2020 GT-R, ми слідували концепції автомобіля, який пропонує безкомпромісне задоволення від водіння, – сказав Тамура. – взявшись за кермо, ви відразу ж розумієте, що в світі немає іншого автомобіля, здатного подарувати водієві таку насолоду від керування ».

Технічні характеристики 2020 GT-R (специфікація для США)

 

Premium Track Edition
Двигун VR38DETT, V6 Twin-Turbo DOHC
(з двума турбокомпресорами)
Рабочий обсяг, л 3,8
Макс. потужність, к.с. 565 600
Макс. крутний момент, Н·м 633 при 3300-5800мин-1 652 при 3600-5600мин-1
Габаритнадовжина, мм 4710
Габаритна ширина, мм 1895
Габаритна висота, мм 1370
Колісна база, мм 2780

КАЛЬКУЛЯТОР ТО

ЗАМОВИТИ ТЕСТ-ДРАЙВ

ЗАВАНТАЖИТИ БРОШУРУ

КОНФІГУРАТОР

СПЕЦІАЛЬНІ ПРОПОЗИЦІЇ

+