У Франції вперше був представлений Nissan City Hub: революційний проект компанії, покликаний показати покупцям завтрашній день мобільності

29 березня Nissan представив свій перший Nissan City Hub -революціонний проект, який об’єднує електронну торгівлю і концептуальний магазин. Прем’єра хаба відбулася недалеко від Парижа, в жвавому торговому центрі Velizy 2.

Nissan City Hub дивує відвідувачів новим підходом до подання автомобілів і занурює їх в майбутнє мобільності.

«Nissan City Hub дає людям уявлення про те, як буде виглядати автомобільний ритейл завтра … вони зможуть з ним ознайомитися прямо в процесі звичайної прогулянки по торговому центру», сказав Леон Дорссерс (Leon Dorssers), корпоративний віце-президент Nissan Motor Company. «Сьогоднішнє відкриття хаба знаменує собою новий етап нашої глобальної комерційної стратегії, використовуючи e-commerce і нові технології, об’єднуючи покупки online і offline».

Кен Рамірес, старший віце-президент з продажу і маркетингу Nissan Europe: «Оскільки ми завжди прагнемо максимально повно задовольняти потреби клієнтів, ми з великою гордістю запускаємо перший в історії Nissan City Hub в Парижі. Використовуючи нові технології, Nissan City Hub пропонує унікальний безперервний шлях покупки, плавно переходить з онлайн в офлайн ».

Заново розробити дилерську мережу

Згідно з дослідженням Bain & Company 2017 50% покупок автомобілів починаються онлайн, і 60% покупців приймають рішення про вибір бренда, моделі і ціни автомобіля ще до того, як ступлять на поріг дилерського центру. Щоб відповідати новим вимогам і особливостям споживання, Nissan розробляє «стратегію майбутнього для роздрібної торгівлі» (Future Retail Distribution Strategy). Вона тісно пов’язана з новою, цілісної та всебічної моделлю дилерської мережі, яка враховує як знання місцевої специфіки, досвід і репутацію дилерських центрів, так і нові можливості, що відкриваються цифровими технологіями.

Завдання нової дилерської мережі полягає в тому, щоб перевершувати очікування покупців і забезпечувати їм найкращі в галузі враження. Це досягається завдяки вдосконаленій екосистемі (online і offline), заснованої на нових форматах і технологіях. Вона дозволяє людям повністю контролювати процес покупки і підтримує їх на всьому «шляху покупця» – за допомогою експертів по продукції та партнерів-дилерів.

Group Altaïr – дилер Nissan, що запустив формат City Hub, розділив думку Nissan: «Це природна еволюція галузі – використання нових можливостей і технологій для кращого обслуговування покупців за рахунок іншого підходу до звичної моделі дилерського центру. Цей підхід не підміняє того, що ми робимо, але пропонує покупцям свіжі враження ».

Новий досвід в рамках Nissan Intelligent Mobility

Після року розробок і планування в торговому центрі Vélizy 2 з’явився Nissan City Hub – революційне рішення, що поєднує цифрову екосистему з чарівним концептуальним магазином. Особливості хаба – зручне розташування, завдяки якому він вписується в повсякденне життя покупців, і унікальний сучасний вигляд, який відрізняє його від інших автомобільних дилерських центрів. Nissan City Hub – жваве місце з далекосяжними планами: 88 м2 площі екранів і дисплеїв, 5 точок для видачі автомобілів на тест-драйв і подальше розширення, плановане на осінь 2019 року.

У Nissan City Hub відвідувачів чекають нові прийоми електронної комерції, покликані зробити легше і різноманітніше можливості персоніфіцікаціі і покупки автомобілів – безпосередньо в онлайн, на підставі підходу «продаж без тиску на покупця». Ще ніколи придбати Nissan Leaf або Qashqai не було так просто: достатньо кількох клацань миші!

Відвідувачів Nissan City Hub зустрічали консультанти Nissan Intelligent Mobility, що представляють різні сфери роздрібних продажів. За допомогою творчості, музики та нових технологій вони реалізують новий підхід до створення вражень у покупців.

Центральне місце в хабі відведено концепції Nissan Intelligent Mobility: новим технологіям, таким як система ProPilot, що дозволяє водієві зосередити увагу на дорозі, а також Nissan LEAF – європейському бестселеру серед електромобілів.

Після запланованого розширення, відвідувачі Nissan City Hub зможуть познайомитися з xStorage, системою зберігання електроенергії від Nissan, що використовує нові та вживані батареї від електромобілів, а також з першої у Франції системою «швидких заправних станцій».

В майбутньому у відвідувачів Nissan City Hub буде можливість замовити доставку своїх нових автомобілів в Vélizy або в будь-який інший дилерський центр групи Altaïr і навіть до себе додому.

Для Nissan новий хаб стане ще одним кроком у реалізації стратегії Future Retail Distribution, прокладаючи шлях до розширення цього нового, унікального комерційного підходу. У перспективі ця стратегія буде розгорнута і в інших подібних точках світу – мегаполісах, таких як Берлін, Токіо, Сан-Франциско і Шанхай.

КАЛЬКУЛЯТОР ТО

ЗАМОВИТИ ТЕСТ-ДРАЙВ

ЗАВАНТАЖИТИ БРОШУРУ

КОНФІГУРАТОР

СПЕЦІАЛЬНІ ПРОПОЗИЦІЇ

+