АВТОМИР NISSAN

На повні груди - тест-драйв Nissan Juke

Під популярністю слід розуміти кількість продажів: понад півтора мільйона реалізованих машин першої генерації! А з появою новинки виробник і зовсім прогнозує 30-відсотковий приріст попиту. Juke став іншим, посерйознішав, додав в розмірах, обзавівся новомодною електронікою, а його кузов став на 13% жорсткіше на кручення. Звучить? Ще й як! Але що це дасть нам на практиці?


Автомобіль як і раніше відрізняється опуклими формами, та й пропорції кузова залишилися майже незмінними. Зате замість роздутої посеред «носа» оптики передня частина з фірмовою решіткою V-Motion виглядає тепер куди цікавіше. Екстравагантні ліхтарі теж поступилися місцем акуратним трикутникам зі світлодіодним підсвічуванням. Nissan Juke тепер не сприймається таким лобатим, хоча лінія даху все ще спадає від передньої стійки до заднього скла. І, мабуть, тільки великі круглі фари головного світла видають в новинці далекого нащадка концепт-кара Qazana.
Дайте два
Nissan Juke довгий час був лідером з продажу в сегменті SUV на нашому автомобільному ринку. І для зміцнення своїх позицій український імпортер пропонує не тільки цікаву зовнішність і начинку. Стартовий цінник приємно дивує. За відносно скромно оснащений автомобіль в базовій комплектації Visia дилери просять 515 210 грн*. За ці гроші покупець отримає автомобіль з 6-ступінчастою механічною КПП, кондиціонером, аудіосистемою з 4-ма динаміками, заднім спойлером і на 16-дюймових легкосплавних дисках.

Автоматична 7-ступінчаста трансмісія доступна, починаючи з комплектації Acenta, яка оцінюється в як мінімум 613 920 грн. Крім "автомата" друга з відразу шести можливих комплектацій буде доповнена клімат-контролем, іншим оздобленням інтер'єру і елементів екстер'єру та більш просунутою мультимедійною системою. Самий же дорогий "Джук" оцінений в мінімум 786 360 грн і його комплектація N-Design виділяється зовні великими 19-дюймовими дисками, двоколірним виконанням кузова, модною аудіосистемою BOSE, мобільними протоколами AppleCarPlay і Android Auto, обігрівом вітрового скла і іншими важливими "фішками". У тому числі навіть системою контролю "сліпих" зон.
Мотор доступний тільки один: це бензиновий 3-циліндровий 999-кубовий турбоагрегат з кодом HR10DDT, що розвиває 114 к.с. Під час презентації новинки ми вже встигли з ним познайомитися і навіть на завантажених автомобілях залишилися під приємним враженням від тягових можливостей, особливо на старті і малих швидкостях, вкрай важливих при їзді в місті. Здивувала і витрата палива: заявлених показників в 6,8 л/100 км в міських умовах досягти не вдалося. Але і автомобілі потрапили в руки журналістів, що називається з корабля на бал, - ледь пройшовши процес розмитнення і постановки на облік.

На повні груди
Так що і можливості скромного за сучасними мірками двигуна після обкатки повинні радувати ще більше. Що стосується появи на автомобілі комплексу Propilot, який вміє, в тому числі, гальмувати перед пішоходами, то його появу на Nissan Juke української специфікації слід очікувати в наступному році. Втім, не це поки найголовніше: основним очікуванням цільової аудиторії було рішення проблем з простором салону. Тіснота на другому ряду і відверто куций багажник - головні з них.
Тепер надбавка для ніг пасажирів другого ряду склала 58 мм, а над їх головою вдалося викроїти додаткові 11 мм. Віддати належне варто збільшеним на 105 мм колісній базі, на 62 мм ширині і на 30 мм висоті. І хоч загальна довжина зросла незначно і становить тепер 4210 мм проти 4135 мм у першого покоління, виробникові вдалося істотно збільшити обсяг відсіку для багажу. Тепер він становить 422 л (раніше було 354 л), наприклад, у моделі Nissan Qashqai відсік всього на 5 л більше!

Таким чином "Ніссан" не тільки закрив всі питання по зовнішності (на наш погляд), але і, головним чином, по внутрішньому простору - головному гештальту японських інженерів, - істотно додав за якістю матеріалів і кількості опцій. До нас їдуть автомобілі, зібрані для європейського ринку на британському заводі в Сандерленді. Що ж стосується системи повного приводу, то для "Джука" в компанії від неї вирішили відмовитися.
Рішення можна вважати виправданим: повнопривідні "Джуки" першого покоління пропонувалися тільки в найдорожчих комплектаціях з потужним двигуном, і особливим попитом не користувалися. До того ж система забирала корисний простір у пасажирів і багажу. Тепер Nissan Juke можна сміливо розглядати і зростаючим сім'ям. Але не варто думати, що це відбере у новинки яскравість першого "Джука": на вибір покупця доступні відразу 11 колірних рішень кузова і 3 кольори даху.
Маленька революція
Цінова пропозиція для Nissan Juke, навіть з урахуванням простої базової комплектації і "механіки", виглядає досить привабливою. Наприклад, якщо покупець внесе 50% вартості, то щомісяця (і без переплат) необхідно буде закривати рахунок в адекватні 4375 грн. Конкуренти, однак, цього разу теж не з боязкого десятка: в їх числі вже знайомий Suzuki Vitara, новий Renault Captur, який ділить з Nissan Juke загальну платформу CMF-B, а також новенькі Peugeot 2008, Hyundai Venue та Skoda Kamiq.

Слід віддати належне "Джуку": саме він багато в чому став поштовхом до розвитку сегмента субкомпактних міських SUV, завдяки сміливій зовнішності укупі з хорошими їздовими характеристиками.


Джерело: https://auto.ria.com/uk/news/auto/254707/avtomobil-nedeli-nissan-juke.html © AUTO.RIA.com™

КОНТАКТИ

КОНТАКТИ