Що змінилось в оновленому Nissan X-Trail. Враження ( група AUTO-Consulting)

У компанії Nissan стверджують, що позашляховик X-Trail – найбільш продаваний SUV в світі. А після поновлення, а точніше – глибокого рестайлінгу, продажі цієї моделі повинні вирости ще. Кореспондент AUTO-Consulting з’ясував, що змінилося, і чим же такий хороший цей SUV. Причому, все це ми з’ясовували на гірших дорогах України.

Ще на європейському тесті, Nissan X-Trail дражнив кореспондента AUTO-Consulting з’їхати з траси в поле, піднятися в гори, але приватна австрійська власність … І ось тепер у нас з’явилася така можливість. Якщо не на найгірших в країні, то вже точно огидних українських дорогах. Ми поїхали з Києва до Вінниці і назад, але не як зазвичай – по Житомирській трасі, а по Одеській – через Фастів, Білу Церкву, Сквиру, Погребище, Козятин та Турбів.

Причому, як виявилося, додаткової гостроти нашої подорожі додав аномальний снігопад, через який всі (всі!) Під’їзди до Києва були заблоковані застрягли в снігу і розгорнутими на ожеледі машинами. А передній датчик парктроника і радара, з самого початку подорожі сигналізував на приладову панель, що він заліплений снігом.

У нас на тесті був оновлений Nissan X-Trail в комплектації Tekna (від 921 270 грн) з 1,6-літровим 130-сильним турбодизелем, варіатором CVT і переднім приводом.

Але повернемося до переднього датчику, якого не було в попередній версії. Він встановлений в оновленому X-Trail за емблемою на радіаторних гратах. Емблема тепер крупніше, а радіаторна решітка трохи змінила форму. З інших зовнішніх оновлень – повністю світлодіодні фари з адаптивною системою переднього освітлення (Adaptive Front Lighting System, AFS). Це означає, що фари взаємопов’язані зі швидкістю руху автомобіля і поворотом рульового колеса. Ми це змогли перевірити, коли в снігопад в потемках прокладали собі дорогу серед заметів. Задні ліхтарі тепер теж повністю світлодіодні.

Перше, що помічають водії в салоні оновленого X-Trail – нове рульове колесо. Його форма характерна для дизайну новітніх моделей Nissan у всьому світі і є стандартною для лінійки X-Trail. D-подібна форма рульового колеса полегшує водієві посадку і висадку, а також має більш спортивний вигляд і дає відчуття комфорту.

У Nissan навіть порахували, наскільки поліпшується огляд приладової панелі, завдяки тому, що спиці в бублику тепер більш тонкі. На 17%! А сам обід став ширше (з 34 мм до 37,5 мм) і тепер для більш зручного і безпечного обхвату зовсім не обов’язково одягати на «баранку» чохол. До цього треба додати, що «бублик» дійсно дуже зручна в обхваті і в тестовому автомобілі була обтягнута шкірою.

Нововведенням також є 4-позиційні перемикачі для комбінованого дисплея (на лівій спиці рульового колеса) і круїз-контроль (на правій спиці). Новинка – пам’ять рульової колонки і водійського сидіння.

Коли в Києві похолодало, стало актуальним ще одне нововведення в Nissan X-Trail – електро обігрів рульового колеса. А також – підігрів не тільки передніх, але і задніх сидінь. Ще одне нововведення – двоколірна обробка інтер’єру, виконана із застосуванням чорної і коричневої шкіри (у нас був однотонний салон). А для тих драйверів, які скаржилися, що їм неприємно упиратися коліном в жорстку центральну консоль, тепер тут шкіряна подушечка.

Однозначно комплектація з преміум-класу – аудіо-система BOSE з 8 динаміками – 4 среднечастотних, 2 високочастотних і 2 сабвуфера. Ця система була спеціально налаштована для моделі X-Trail, і стала найповнішою звуковою системою, коли-небудь пропонувалася для автомобіля Nissan в Європі. Це навіть не оновлення, а повернення Bose в автомобілі Nissan.

Крім того, в оновленому X-Trail інформаційно-розважальна система Nissan Connect, яка тепер в стилі Application, і нові карти навігатора. Є інтелектуальна система кругового огляду (Intelligent Around View Monitor), чіп-ключ (Intelligent Key), рейлінги на даху, передні і задні датчики паркування. Була також додана нова технологія Nissan Intelligent Mobility і вперше застосована система оповіщення про поперечному русі позаду автомобіля, призначена зменшити ризик удару на малій швидкості при виїзді заднім ходом з паркування. А інтелектуальну систему екстреного гальмування (Intelligent Emergency Braking, IEB) доповнили функцією розпізнавання пішоходів.

Тут треба зробити невелику обмовку. Система екстреного гальмування, яка поставляється в Україну, реагує тільки на металеві предмети. І діє тільки на швидкості від 10 до 70 км / ч. Система допомоги при старті на підйомі доповнена системою Stand Still Assist (SSA), яка, тепер може утримувати автомобіль від відкочування назад, не 3 сек, а 3 хв, і потім – хоч греблю гати. І на світлофорі, тепер не потрібно постійно тримати ногу на гальмі в режимі «драйв». Після 3 сек машина вже сама вперед не поїде. Система, яка розпізнає поперечне рух позаду автомобіля, в разі небезпеки сама його не зупиняє, а тільки подає сигнал. Зате замість 8 м, як раніше, вона тепер сканує простір в радіусі 20 м. Все це треба враховувати.

ля оновленого Nissan X-Trail випущені нові серії 17-дюймових і 18-дюймових легкосплавних колісних дисків, які тепер в списку стандартного устаткування. Залишилися і 19-дюймові диски від попередньої моделі.

Для забарвлення кузова додані чотири нових відтінку – оранжево-перламутровий (Orange Pearl), перламутрово-червоний (Red Pearl), темно-коричневий перламутровий (Dark Brown Pearl) і перламутрово-синій металік (Blue Pearl Metallic).

Оновлення привели до незначного збільшення довжини автомобіля – на 50 мм. Тепер Nissan X-Trail від бампера до бампера – 4690 мм. Ширина (1830 мм), висота (1710 мм) і колісна база (2705 мм) залишилися колишніми. Між іншим, і краще в своєму класі простір для ніг пасажирів другого ряду – теж залишилося. А самі задні сидіння можна зрушувати і міняти нахил їх спинки.

Кореспондент AUTO-Consulting з ростом в 185 см ще на європейському тесті сідав ззаду за налаштованим під себе водійським кріслом. Місця було з запасом. І для колін, і для голови. А під час подорожі до Вінниці, ми провели ще більш жорсткі виміри. За водієм (дорога виявилася важкою і водії мінялися) зростанням 195 см посадили пасажира такого ж зростання. І що? Всім було дуже комфортно їхати. Навіть на самих екстремальних ділянках. І, до речі, задні двері, яка, як і раніше розчиняються аж на 84 градуси, – це теж дуже зручно для висадки і посадки.

Хоча зовнішні розміри практично не змінилися, завдяки переглянутої компонуванні інтер’єру, багажне відділення 5-місцевої версії стало більше. Його обсяг збільшився з 550 до 565 літрів. Але, як і раніше, потрапити в багажник можна прямо з салону, щоб в далекій дорозі не витрачати час на зупинки. А якщо руки зайняті, досить просто провести ногою під заднім бампером, щоб привести в дію механізм автоматичного відкривання дверей багажника. Точно також вона і закривається. І для X-Trail це також новинка. Раніше треба було робити рух рукою.

Оновлений Nissan X-Trail пропонується з переднім або повним приводом (вискомуфта) і одним з 3-х моторів на вибір. Це бензинові атмосферні двигуни об’ємом 2.0 і 2.5 потужністю 144 к.с. і 171 к.с. і дизельний турбований двигун об’ємом 1.6 л потужністю 130 к.с. з високим крутним моментом в 320 Нм. Трансмісії – 6-ст МКПП або варіатор CVT XTronic. З оновлень тут – у версії 4х4 збільшили швидкодію перерозподілу крутного моменту між колесами.

Перші Nissan X-Trail мали грубуватий брутальний дизайн, який повинен був символізувати підкорення бездоріжжя. І X-Trail, завдяки ниссановской системі повного приводу, дійсно дещо міг на поганій дорозі. Оновлений X-Trail теж дещо може, але тепер для покупців важливіше не підкорення віртуального бездоріжжя (на яке багато хто так ніколи і не виберуться), а реальний щоденний комфорт. Але, як виявилося, грубуватий «джиперский» стиль зовнішнього дизайну далеко не всім подобається. Тому, після того, як стиль Nissan X-Trail змінили, і зробили схожим на Qashqai, продажі різко пішли вгору.

Власне нову якість – і стало ключовим поняттям і основним завданням, на якій сконцентрувалися в Nissan, оновлюючи X-Trail. Як у всьому: обробці, комплектації, їзді. Залишившись в середній ціновій категорії, оновлений X-Trail по максимуму наблизився до преміуму.

Nissan X-Trail – це автомобіль для сімейних пригод. Більше 55% покупців X-Trail – активні сім’ї. Тому, X-Trail підтримав свій п’ятизірковий рейтинг безпеки EuroNCAP, отриманий в 2014 році.

Гасло оновленого Nissan X-Trail – «Назустріч пригодам!»

КАЛЬКУЛЯТОР ТО

ЗАМОВИТИ ТЕСТ-ДРАЙВ

ЗАВАНТАЖИТИ БРОШУРУ

КОНФІГУРАТОР

СПЕЦІАЛЬНІ ПРОПОЗИЦІЇ

+