Тест-драйв Nissan Qashqai

З моменту своєї прем’єри в 2013 році кросовер Nissan Qashqai другого покоління залишається самим продаваним автомобілем марки в Європі, незважаючи на наявність моделей скромніше. Більш того, саме Qashqai найчастіше уособлює для європейців сам клас кросоверів. А тому не варто дивуватися, що модернізація в середині життєвого циклу носила косметичний характер. Причому, саме косметики виявилося зовсім негусто.

Сплутати дореформений Qashqai з оновленим? Так запросто! Складніше не сплутати, особливо якщо ви не співробітник автосалону Nissan. Розгадка проста: вдалий дизайн можна тільки зіпсувати, а оскільки сміливі експерименти не входили в плани керівництва, дизайнерів посунули від гріха подалі. Втім, дещо вони все-таки встигли: новий передній бампер виглядає набагато виразніше і всім своїм виглядом ніби обіцяє чималі витрати на кузовний ремонт в разі тарана навіть на невисоких швидкостях. А що робити, краса вимагає жертв! У меншій мірі змінилася оптика і задній бампер, а крім того – додалися колісні диски нової форми.

Знайди мене

У салоні змін і того менше – крім усіченого знизу керма нічого не впадає в очі. Це, втім, в тому випадку, якщо у вас машина в комплектації дешевше – Visia, або Acenta. Але якщо розщедритися і замовити Qashqai у виконанні Tekna аж за 769 тис. Грн (за моноприводних версію з 1,6-літровим дизелем), ви виявите в салоні імпозантного вигляду передні крісла, які сам Nissan називає “моноформом”, хоча вони їм і не є, але виглядають дійсно красиво. І не варто забувати про оновлену інформаційну систему Nissan Connect з поліпшеним інтерфейсом і розширеним функціоналом, особливо в частині систем активної безпеки.

Ми вже мали можливість випробувати модернізований кросовер в листопаді, проте в той раз нам дістався автомобіль з 1,6-літровим дизелем і переднім приводом. Прекрасний вибір для тих, кому в голову не прийде залишати асфальт, хіба що теплим весняним днем ​​з’їхати на грунтовку до найближчої галявини, накритою в саду рідної домівки. І витрата невеликий, що приємно. Але повнопривідна модифікація дизельним двигуном пропонується тільки з механічною КПП, а з урахуванням гострої нелюбові населення до трьох педалей, можна з високою часткою ймовірності стверджувати, що для переважної більшості покупців єдиним варіантом з усіма провідними стане версія з 2-літровим бензиновим атмосферником, що розвиває 144 кінських сили.

У нас – саме такий повнопривідний Qashqai з бензиновим мотором і варіатором. Відразу варто відзначити, що якихось помітних змін ні двигун, ні трансмісія не зазнали – за роздачу тяги на передні і задні колеса і раніше відповідає електронно керована багатодискова муфта, та й варіатор наш старий знайомий. А ось з підвіскою попрацювали і зробили її щільніше. Крім того, товщі стали ущільнювачі передніх дверей і задні скла. І це правильно, оскільки ранні “Кашкай” були, прямо скажемо, гучний і дещо жорстким, особливо на наших дорогах.

Все ще торт

Моноформ чи ні, але передні сидіння і правда дуже гарні! Оптимальна жорсткість і профіль, приємна бічна підтримка і необхідний діапазон регулювань в наявності. У далекій подорожі за кермом можна провести три-чотири години, перш ніж у водія з’явиться думка зупинитися для виконання серії гімнастичних вправ. Нічого поганого не можна сказати і про новому інтерфейсі інфотеймент: завдяки наявності справжніх кнопок по обидві сторони від екрана система меню вийшла простою і зрозумілою, всі основні функції доступні без тривалого впливу пальцем на тачскрін.

Двигун заводиться кнопкою під кермом – ще одне умовне перевага комплектації Tekna. На холостих його практично не чутно, та й в русі абсолютно не галасливий, за що окреме спасибі шумоізоляції моторного відсіку. Потрібно сказати, 200 Ньютон-метрів крутного моменту не дуже вражають – це всього на 10 Нм більше, ніж у базового 1,2-літрового турбомотора, але там пік тяги доступний вже на 2000 об / хв, а наш атмосферне агрегат доведеться викручувати до 4400 об / хв. Тому спочатку він може здатися дещо млявим, але поїздивши кілька годин по місту ми приходимо до висновку, що для комфортного переміщення в щільному трафіку його можливостей достатньо. Не більше того, але і не менш.

На ходу Qashqai виявився помірно жорстким, але при цьому переналаштована підвіска не допустила жодного пробою – тут, правда, варто згадати, що тест відбувся на початку лютого, ще до настання дорожнього Армагеддона і оголення ям розміром з колесо “БілАЗа”. Проте, робота ходової заслуговує самих утішних відгуків: цілком м’яка для пасажирів, при цьому забезпечує чудову керованість для водія. Це як раз той випадок, коли машина здається легше, ніж є насправді. Якби інженером вдалося приглушити звуки її роботи, підвіску “Кашка” можна було б сміливо рекомендувати до Палати мір і ваг, як еталонну для кросоверів С-класу.

На жаль, того ж не можна сказати про витрату. Згідно з паспортними даними, на трасі 2-літровий Nissan Qashqai здатний вкластися в 6 л / 100 км і це, м’яко кажучи, надто оптимістичне обіцянка. В реальних умовах доведеться постаратися і не дуже натискати на акселератор, щоб поміститися в 7-7,2 л / 100 км, а якщо їхати “як всі” – витратомір покаже 8 літрів. З урахуванням того, що вони іноді прибріхують в сторону зменшення …

Ну а в іншому – це все той же Qashqai, улюбленець публіки і лідер продажів в сегменті кросоверів. Якісно зібраний, продуманий, комфортний в місті і здатний в разі чого доїхати розкисла грунтовці до далекого корівника. Хіба що хотілося б застерегти малодосвідчених водіїв від зайвого занурення в безодню бездорожья- хоч трансмісія кросовера і має примусове блокування муфти, але через довгий переднього свеса і невисокого кліренсу є неіллюзорний ризик вибратися з полів що не повністю. Варто враховувати цей аспект при прокладанні маршруту. І, нарешті, найприємніше: ціни на Nissan Qashqai починаються від 500 тис. Грн за версію з 1,2-літровим турбомотором. І це дуже хороше пропозиція не тільки серед кросоверів, а й в більш приземлене гольф-класі взагалі. І навіть вартість найдорожчої версії в районі 900 тис. Грн буде непереливки високою, варто тільки перерахувати список опцій, серед яких значаться камери кругового огляду, аудіосистема Bose, автоматичний паркувальник, панорамний дах, шкіра “наппа” і багато, багато іншого. А що поробиш, якщо положення зобов’язує.

Джерело: https://auto.ria.com/uk/news/test-drive/236915/test-drajv-nissan-qashqai.html © AUTO.RIA.com ™

КАЛЬКУЛЯТОР ТО

ЗАМОВИТИ ТЕСТ-ДРАЙВ

ЗАВАНТАЖИТИ БРОШУРУ

КОНФІГУРАТОР

СПЕЦІАЛЬНІ ПРОПОЗИЦІЇ

+