Nissan і Italdesign представляють унікальний прототип GT-R в честь 50-річчя моделі

Вперше в історії компанії Nissan і Italdesign об’єдналися для створення унікального прототипу – Nissan GT-R50.

2018 Nissan GT-R50 by Italdesign

Побудований на базі моделі Nissan GT-R NISMO 2018 року, унікальний автомобіль відзначає 50-річчя як самої моделі GT-R, так і компанії Italdesign. Європейський дебют прототипу відбудеться наступного місяця.

«Не дуже часто одночасно трапляються два важливих події: 50 років, як Italdesign формують автомобільний світ, і 50 років, як Nissan радує публіку своїм легендарним GT-R. Щоб відзначити ювілей лідерства у автомобільному будівництві Nissan і Italdesign і створили цей унікальний GT-R », – говорить Альфонсо Альбайса (Alfonso Albaisa), старший віце-президент Nissan по глобальному дизайну.

Компанія Italdesign розробила та побудувала автомобіль, а його унікальний, свіжий зовнішній дизайн та інтер’єр розроблені командами Nissan Design Europe (в Лондоні) і Nissan Design America.

2018 Nissan GT-R50 by Italdesign

Все найкраще в дизайні

Починаючи з передньої частини автомобіля, Italdesign додала Nissan GT-R50 відмінну чергу – яскраво виражений, золотий, внутрішній елемент, що йде від передньої частини кузова і проходить майже по всьому його довжині. Капот отримав більш виражену форму, а вузькі світлодіодні фари тягнуться від колісних арок до виступів над отворами повітрязабірників.

2018 Nissan GT-R50 by Italdesign

Основним дизайнерським елементом, що приковує погляди, стала бокова лінія кришки, яка була знижена на 54 мм. Її середня частина зроблена відносно низькою, а злегка піднесені бокові частини придають всій силует атлетичного вигляду. Фірмовий елемент стилю GT-R завжди були розташовані за передніми колесами вентиляційних отворів, що нагадують самурайські мечі. На новому суперкарі вони стали більш ефектними завдяки подовженню і доданому золотому вставку.

При погляді на автомобіль ззаду кидаються в очі широко розташовані колеса з напруженими, мускулистими колісними арками. Середня лінія кузова знижується, огинаючи підставки заднього вікна, в напрямку до центру кришки багажника. Лінія заднього вікна спускається далі і глибше, ніж на стандартній моделі. У комплекті з безліччю золотих елементів, вона виглядає як окрема, цілісна деталь задньої частини кузова.

2018 Nissan GT-R50 by Italdesign

Подвійні круглі фонарі GT-R також отримали нове освітлення – як окрема “повітряна” деталь з тонкими світлими кільцями та пустим центром, встановлена ​​таким чином, щоб з’єднати зовнішні опорні елементи і центральну частину багажника. Довершеність задньої частини кузова придає великий регульований задній спойлер, закріплений на двох стійках. Спеціально розроблені колеса – передні 21х10 “, задні 21х10,5” – акцентують зухвалий обличчя автомобіля. Кузов покрашений в колір Liquid Kinetic Gray, який оживляє унікальні деталі ювілейного кольору Energetic Sigma Gold.

Інтер’єр Nissan GT-R50 від Italdesign виконаний у дусі сучасних суперкарів. На центральному консолі, панелі управління та дверних панелей наявні декоративні деталі з вуглепластики двох різних видів. Для оббивки сидінь використовуються чорні матеріали Alcantara® та італійська високоякісна шкіра. З золотими акцентами екстер’єру перекликаються деталі в салоні: на панелі керування, дверях та футуристичної рукоятці ручки коробки передач (дизайн якого надихається гоночними болідами). Центральна ступіца і спиці оригінального рульового колеса зроблені з вуглепластики, а його спідниця відрізняється плоскою нижньою частиною і обтягнута Алькантарой.

2018 Nissan GT-R50 by Italdesign

Чиста потужність

Під новими формами Nissan GT-R50 від Italdesign схований автомобілем з високими динамічними характеристиками. Опираючись на досвід участі у гонці GT3, підрозділ Nissan NISMO доопрацювало збираний вручну 3,8-літровий двигун V6 VR38DETT. За попередніми оцінками, він буде розвивати максимальну потужність 720 к.с. і максимальний крутний момент 780 Нм.

2018 Nissan GT-R50 by Italdesign

В конструкції силового агрегату з’явилися наступні оновлення:

– два високопродуктивних турбонагнітача з великим діаметром турбін (характеристика рівня GT3) і збільшені інтеркуляри;

– пристосовані до роботи при дуже високих навантаженнях, колінчастий вал, поршні, шатуни і підшипники;

– ефективні масляні форсунки для змазки деталей пружинної групи;

– модернізований профіль кулачків розподільних валів;

– високопродуктивні топливні форсунки;

– а також оптимізовані системи запалювання, впуску повітря та випуску відпрацьованих газів.

Автомобіль оснащений потужною 6-ступінчастою пресеклітичною коробкою передач з подвійною зчепленням і унікальною повнопривідною трансмісією (в якій коробка передач встановлена ​​в одному блоці з головною передаче заднього моста). Трансмісія з посиленими диференціалами і приводними валами ефективно передає крутний момент до коліс.

2018 Nissan GT-R50 by Italdesign

Для прототипу була розроблена оновлена ​​підвіска з системою безперервного регулювання зусиллям BILSTEIN DampTronic® I. Ефективне гальмування забезпечують передні та задні гальмівні механізми Brembo (передні – з 6-поршневими, задні – з 4-поршневими супортами). Ці супорти окрашені в яскраво-червоний колір і добре видно по колісним дискам. Шини Michelin Pilot Super Sport (передні – 255/35 R21, задні – 285/30 R21) покращують зчеплення з поверхнею, що необхідна для керування потужністю двигуна.

«Хоча не можна сказати, що це GT-R нового покоління, цей автомобіль – чудовий подарунок на святкування двох ювілеїв, виконаний у провокаційній та творчій формі. Ми взяли один з кращих платформ, розроблених Nissan, і японський дизайн – і обернули їх в італійському мистецтві кузовного будівництва », – сказав Альбайса.

Nissan GT-R 50 від Italdesign: основні характеристики прототипу
Базова модель Nissan GT-R NISMO
Габаритна довжина 4784 мм (у стандартного NISMO: 4690 мм)
Габаритна ширина 1992 мм (у стандартного NISMO: 1895 мм)
Габаритна висота 1316 мм (у стандартного NISMO: 1370 мм)
Колісна база 2780 мм
Двигун 3,8-літровий двигун VR38DETT от NISMO

Макс. потужність (за попередньою оцінкою): 720 л.с. при частоті обертання 7100 мин-1

Макс. Крутний момент (за попередньою оцінкою): 780 Н·м при частоті обертання 3600 – 5600 мин-1

Трансмісія Двигун переднього розташування (по центру) / система повного приводу ATTESA E-TS (коробка передач встановлена ​​в одному блоці з головною передаче заднього моста)
Коробка передач Посилена преселективна 6-сходинки коробка передач з двома зчепленнями (коробка передач встановлена ​​в одному блоці з головною передачею заднього моста)
Подвеска Система безперервного управління демпфуванням BILSTEIN DampTronic®
Тормозная система Brembo, з плаваючими складовими вентильованими дисками

Передні гальмівні механізми: моноблочні 6-поршневі супорти; гальмові диски 390 х 32,6 мм

Задні гальмівні механізми: моноблочні 4-поршневі супорти; гальмівні диски 380 х 30 мм

Типоразміри колес, дюйми Передні: 21 x 10J

Задні: 21 x 10,5J

Типоразмір шин Michelin Pilot Super Sport

Передні: 255/35 R21

Задні: 285/30 R21

2018 Nissan GT-R50 by Italdesign

КАЛЬКУЛЯТОР ТО

ЗАМОВИТИ ТЕСТ-ДРАЙВ

ЗАВАНТАЖИТИ БРОШУРУ

КОНФІГУРАТОР

СПЕЦІАЛЬНІ ПРОПОЗИЦІЇ

+