Кросовери і позашляховики створюють потужний імпульс для зростання продажів Nissan на світовому ринку

У 2017 році сумарний обсяг продажів кросоверів і позашляховиків компанії Nissan збільшився більш ніж на 12% і перевищив два мільйони автомобілів. Цьому сприяв успіх Nissan Kicks (нового кросовера малого класу), моделей Rogue, X-Trail і Qashqai, оновленого повнорозмірного позашляховика Armada, а також «преміального» компактного кросовера INFINITI QX30.

За 2017 рік продажі кросоверів і позашляховиків бренду Nissan зросли приблизно на 13%, а «преміальних» кросоверів і позашляховиків бренду INFINITI – майже на 9%. В цілому, за минулий рік сумарний обсяг продажів кросоверів і позашляховиків компанії Nissan збільшився майже на 230 000 автомобілів.

Після першого року продажів на ринках Мексики, Латинської Америки і Китаю продажу Nissan Kicks на світовому ринку досягли майже 109 000 одиниць. У 2018 році кросовер малого класу вийде на ринок США і Канади; як очікується, це прискорить зростання продажів кросоверів Nissan.

«Зростання продажів наших кросоверів і позашляховиків на світовому ринку вніс істотний внесок в розвиток Nissan в 2017 році, – сказав Даніеле Скіллачі (Daniele Schillaci), виконавчий віце-президент Nissan. – У минулому році ми збільшили продажі кросоверів і позашляховиків майже на 230 000 одиниць. І ми очікуємо подальшого прискорення зростання продажів в 2018 році за рахунок розширення доступності Kicks на ринках США і Канади, виходу на світовий ринок нового преміального среднеразмерного кросовера INFINITI QX50, а також початку продажів Datsun CROSS в Індонезії ».

Моделі Nissan Rogue, X-Trail і Qashqai, побудовані на єдиній архітектурній платформі, в 2017 році принесли компанії сумарний обсяг продажів в 1,38 млн. Одиниць, що на 10% більше, ніж в попередньому році. Таким чином, ця платформа стала першою в рейтингу Nissan за обсягом продажів.

Оновлений Nissan Armada в США і стабільний високий попит на Nissan Patrol в країнах Близького Сходу забезпечили 79% зростання продажів моделей, побудованих на цій платформі.

У 2017 році Nissan продав на світовому ринку близько 80 000 таких автомобілів; це доводить, що повнорозмірні рамні позашляховики як і раніше користуються високим попитом у покупців в усьому світі.

В цілому, рекордні продажі кросоверів і позашляховиків компанії Nissan засновані на 94% зростанні в Латинській Америці і 16% збільшення збуту в Північній Америці та Китаї.

 

КАЛЬКУЛЯТОР ТО

ЗАМОВИТИ ТЕСТ-ДРАЙВ

ЗАВАНТАЖИТИ БРОШУРУ

КОНФІГУРАТОР

СПЕЦІАЛЬНІ ПРОПОЗИЦІЇ

+